Pes Patch

مرجع ادیت بازی Pes

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما
بال پک فانتزی (PES 2013 (Funny Ballpack
:) admin چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ ۴۲۱ آی پی و ۴۹۰ بازدید

اطلاعات: دانلود بال پک فانتزی (PES 2013 (Funny Ballpack


سازنده: Dr.Hamid


حجم: 20 MB


پسوورد: pes-update


دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت


آموزش نصب : بعد از استخراج فایل،پوشه ها رو در پوشه balls که در پوشه GDB قرار داره بریزین…بعد توی فایل

 map تعداد ballcount رو افزایش بدید و بعد آخر فایل map بر اساس الگوریتم های قبلی فایل ها رو اضافه کنین!!

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نظرات (۱)

علی
علی در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۰۲ در مورد این مطلب گفته: ()
عالی و بسیار زیبا
پاسخ در تاریخ(۲۰ اسفند ۹۵، ۱۶:۱۷) : ممنون دوست عزیز
درباره سایت
About Us
پی اس پچ | Pes Patch

من M.H.F هستم. دوساله ادیت Pes 2013 میکنم و عاشق این کارم. من ادیت های گرافیکی میکنم.
این سایت فقط مخصوص ادیت بازی Pes است امیدوارم از این سایت رضایت کامل داشته باشید.لطفا نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.
نویسندگان
Author